Bewerken 2:
EV Conversie Update Foto's
www.crxcommunity.com
Bewerken:
Omdat dit draadje zo lang is, vat dit samen wat hier gedocumenteerd staat. Veel foto's.
Dit is een Frankenstein van:
Civic EK armsteun/bekerhouders
2e generatie crx kofferbakverdeler
Civic vx D15z1 motor
EM57 Elektromotor
Leaf Batterij Management en Inverter
24kWh Leaf Batterij Modules (~92 mijl bereik)
40kWh Leaf Batterij Modules (~200 mijl bereik)
Resolve-EV Controller
Civic 84 achterklep cover
Insight cluster
De achteruitkijkspiegel van een GM-auto
Prelude stoelen
Integra klaplichten/signalen, deel motorkap/spatbord
Civic Hx velgen
2 verschillende 1e generatie 1986 CRXs
Veel plezier!
Origineel:
Dus op 26 juli 2007 besloot een kerel in Milpitas, Californië, om zijn 86 crx si gratis aan te bieden op craigslist.
Ik kwam de volgende dag opdagen met een geleende vrachtwagen en een gehuurde steekwagen van u-haul en hij was van mij XD
de auto lag in stukken... liep niet... achterklep wilde niet dicht, motorkapvergrendeling was kapot... overal kapotte lichten... de motorruimte zag eruit alsof iemand olie in een waterpistool had gedaan en veel plezier had gehad en dat is nog maar het begin
Thuisgekomen, een stuk rubberen pakking gevonden dat de achterklep tegenhield... verwijderd en de achterklep sloot weer normaal
Een andere accu geplaatst... auto startte... lege accu
Ontdekte dat de kleppendekselpakking kapot was en olie spoot als een gek
Maar voorlopig heb ik het project tot oktober 2007 opzij gezet
EV Conversie Update Foto's

wind's pop-up 86 CRX Si (Electric Vehicle)
Edit 2: EV Conversion Update Pictures https://www.crxcommunity.com/threads/winds-pop-up-86-crx-si-electric-vehicle.15743/page-25#post-1523048 Edit: Since this thread is so long, this summarizes what's documented here. Lots of pictures. This is a Frankenstein of: Civic EK armrest/cupholders...
Bewerken:
Omdat dit draadje zo lang is, vat dit samen wat hier gedocumenteerd staat. Veel foto's.
Dit is een Frankenstein van:
Civic EK armsteun/bekerhouders
2e generatie crx kofferbakverdeler
EM57 Elektromotor
Leaf Batterij Management en Inverter
40kWh Leaf Batterij Modules (~200 mijl bereik)
Resolve-EV Controller
Civic 84 achterklep cover
Insight cluster
De achteruitkijkspiegel van een GM-auto
Prelude stoelen
Integra klaplichten/signalen, deel motorkap/spatbord
Civic Hx velgen
2 verschillende 1e generatie 1986 CRXs
Veel plezier!
Origineel:
Dus op 26 juli 2007 besloot een kerel in Milpitas, Californië, om zijn 86 crx si gratis aan te bieden op craigslist.
Ik kwam de volgende dag opdagen met een geleende vrachtwagen en een gehuurde steekwagen van u-haul en hij was van mij XD
de auto lag in stukken... liep niet... achterklep wilde niet dicht, motorkapvergrendeling was kapot... overal kapotte lichten... de motorruimte zag eruit alsof iemand olie in een waterpistool had gedaan en veel plezier had gehad en dat is nog maar het begin
Thuisgekomen, een stuk rubberen pakking gevonden dat de achterklep tegenhield... verwijderd en de achterklep sloot weer normaal
Een andere accu geplaatst... auto startte... lege accu
Ontdekte dat de kleppendekselpakking kapot was en olie spoot als een gek
Maar voorlopig heb ik het project tot oktober 2007 opzij gezet